„Servo Per Amikeco” (służyć poprzez przyjaźń).
Header

Relacja – ISOLA 2000

Luty 11th, 2019 | Posted by Admin in Aktualności | IPA J-bie

00a960

Gdy nadszedł długo wyczekiwany czas.
Późnym popołudniem 25 stycznia 2019r grupa 36 członków oraz sympatyków Regionu Jastrzębie-Zdrój zebrała się na dworcu autobusowym w Jastrzębiu-Zdroju. Odziani w czapki, ciepłe kurtki z nartami na ramieniu siedząc na walizkach oczekiwaliśmy na przyjazd autobusu. Gdy nadeszło pierwsze wyzwanie polegające na zapakowaniu niemałej ilości bagażu wiedzieliśmy, że nadciąga przygoda. Po zmaganiach związanych z jego układaniem nastał błogi spokój i radość zagościła na naszych twarzach. Teraz mogliśmy spojrzeć przygodzie w oczy. Stało się. Grupa ruszyła w kierunku francuskiej ISOLI 2000, malowniczej mieściny położonej u stóp Alp. Gdzie po dotarciu na miejsce mieliśmy rozkoszować się serwowanymi tam atrakcjami oraz napawać się urokami szusowania na nartach i deskach. O trudach związanych z 21 godzinną podróżą wszyscy uczestnicy zapomnieli tuż po wyjściu z autokaru. Na miejscu przywitało nas słońce i dobrze rokująca prognoza pogody, która upewniała nas w przekonaniu, że pochłonie nas zimowe szaleństwo. Nie myliliśmy się, gdyż bardzo dobrze przygotowane trasy, rewelacyjne widoki, cisza i błogi spokój oszołomiły wszystkich uczestników wyprawy. Słychać było zewsząd głosy, że „Jastrzębski Region musi mieć niezłe znajomości tam na górze” bo jak zawsze gdy wyjeżdżają pogoda dopisuje. Ha ha ha! Powiedział bym gdybym był nie skromny, że coś w tym musi być?. Taki tydzień narciarskiego szaleństwa, oderwania się od codzienności oraz stresów. Nawiązanie nowych znajomości, przyjaźni, ciekawe rozmowy, integracja członków oraz sympatyków regionu zawsze pozostawia niezapomniane wrażenia. Które pozostaną na trwale w naszej pamięci stając się głównym „owocem” naszej eskapady. Kiedy nadszedł czas wyjazdu jak to z reguły bywa, nastał czas nostalgii. Zewsząd słychać było „o jaka szkoda, że wszystko, co dobre niestety zawsze się kiedyś kończy”. Jednak jak zwykle w sercach pozostaje nadzieja, że za rok „kto wie – pewno będzie lepiej”. Ponad tygodniowy czas relaksu niestety dobiegł końca i należało powrócić do codzienności. Zapakowani do autokaru ruszyliśmy w drogę powrotną by 3 lutego 2019r dotrzeć do Jastrzębia. Podsumowując naszą eskapadę należy niewątpliwie stwierdzić, że wyjazd przyniósł Nam sporo wrażeń estetycznych. Wymusił na naszych ciałach więcej ruchu na świeżym powietrzu. Zaowocował mnóstwem znajomości oraz niemałą garścią turystycznej wiedzy odnośnie tego gdzie warto pojechać i co zobaczyć w przyszłości. IPA Jastrzębie – Czekamy na kolejny wyjazd.